Aktualności

Rekrutacja uzupełniająca w dniach 29-31 lipca :
Podanie o przyjęcie, PDF
Podanie o przeniesienie, PDF

Skan wypełnionego i podpisanego podania można wysłać również na adres rekrutacja@josemarti.pl Kandydaci, dla których XXII LO nie było szkołą I wyboru, dołączają do podania kopię świadectwa ukończenia szkoły i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

1 sierpnia (czwartek) godz. 10.00 – sprawdzian kompetencji z j. hiszpańskiego dla kandydatów do klasy 1H, którzy nie przystąpili do sprawdzianu w czerwcu.

UWAGA!

dotyczy uczniów, którzy w wyniku rekrutacji dostali się do Liceum José Martí

od 19 do 24 lipca do godz. 15:00 należy potwierdzić wolę przyjęcia poprzez złożenie oryginałów świadectw i zaświadczeń o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

Dodatkowo należy złożyć:

  1. Wypełniony i podpisany kwestionariusz kandydata
  2. Zgodę na wgranie usług związanych z przejazdami środkami publicznego transportu zbiorowego na e-legitymacji szkolnej
  3. Zdjęcie do legitymacji szkolnej w wersji elektronicznej. Zdjęcie wysyłamy na adres legitymacja@josemarti.pl W tytule: imię, nazwisko i klasa.

Zgoda na wgranie usług związanych z przejazdami środkami publicznego transportu zbiorowego na E-legitymacji szkolnej  ( Dobrowolne)

Dyżury komisji rekrutacyjnej w lipcu 2024 :

3-10 lipca (w dni robocze) – 9.00-15.00
19 lipca – 12.00-15.00
22-24 lipca – 9.00-15.00
29-30 lipca – 9.00-14.00
31 lipca – 9.00-15.00

1. Regulamin rekrutacji

2. Link do strony kuratorium z harmonogramem rekrutacji

3.Harmonogram działań ósmoklasisty





Progi punktowe:

1ah – 162,00 1an – 167,30

1bh – 165,7 1bn – 163,65

1ch – 162,70 1cn – 158,90

1dh – 157,35 1dn – 156,40

1h – 143,90

UWAGA KANDYDACI!

Od 3 lipca do 10 lipca do godz. 15:00 kandydaci składają w szkole pierwszego wyboru kopie świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty. Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły podstawowej.

Od 3 lipca do 10 lipca do godz. 15:00 kandydaci mają również możliwość zmiany wyboru szkół i oddziałów. W tym celu należy złożyć podanie o anulowanie akceptacji wcześniejszego wniosku (wzór dostępny na stronie szkoły). Podanie można złożyć osobiście lub wysłać skan/zdjęcie wydrukowanego i podpisanego podania na adres rekrutacja@josemarti.pl. Podanie należy wysłać z adresu, który został podany w systemie elektronicznego wspomagania rekrutacji. Po anulowaniu przyjęcia wniosku przez szkołę pierwszego wyboru kandydat może zmodyfikować swój wniosek i złożyć go ponownie, osobiście lub drogą elektroniczną przy użyciu podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.